b97

Başarılı
Katılım
29 Nisan 2024
Mesajlar
27
Çözümler
1
Beğeniler
7
Merhaba. Bir senedir BF6 oynamıyordum ve kısa süre önce tekrar başladım fakat performans açısından hiç memnun değilim. FPS değerlerim düşük geliyor; eskiden 110-120 civarlarında aldığım FPS değerleri şu anda 70-90 FPS arasında. 2K çözünürlükte Low ayarlarda oynuyorum.

Sistem özelliklerim;
  • AMD Ryzen 5 5600
  • Gigabyte B550M DS3H
  • AMD RX 6800 Sapphire
  • 16 GB 3600 MHz
Sıcaklık değerlerimi kontrol ettiğimde ise oynarken ekran kartım 73 derece, işlemcim ise 63. Bir de ekran kartı kullanımı bazen %60-90 arasında farklılık gösterebiliyor. Emin olmamakla beraber bu kısımda mı sıkıntı var bilemiyorum.

Oyun içinde birçok ayar denedim fakat bu soruna çözüm bulamadım ki zaten texture ayarları hariç her şey Low'da. Rica etsem yardımcı olabilir misiniz?
 
Oyun icinden ''Performance Overlay'' secenegini en sonda acip, bir maca girip ekran goruntusu atabilir misiniz?

1782114311200.webp



Sag ustte boyle bir istatistik olmali, bunu gormek istiyoruz ozellikle ama sol alttaki grafikler de onemli. Bu sayede CPU limitli mi GPU limitli mi oldugunuzu anlayabiliriz.
 
Oyun icinden ''Performance Overlay'' secenegini en sonda acip, bir maca girip ekran goruntusu atabilir misiniz?

Eki Görüntüle 259219


Sag ustte boyle bir istatistik olmali, bunu gormek istiyoruz ozellikle ama sol alttaki grafikler de onemli. Bu sayede CPU limitli mi GPU limitli mi oldugunuzu anlayabiliriz.
Şimdi çektim. Bu arada FPS bir tık yüksek gözüküyor fakat 3-5 el sonra bahsettiğim değerlere düşüyor. Bunun sebepi oyundayken çokca alt+tab yapmam da olabilir mi emin değilim.
 

Dosya Ekleri

  • bf6.webp
    bf6.webp
    5 MB · Görüntüleme: 6
Şimdi çektim. Bu arada FPS bir tık yüksek gözüküyor fakat 3-5 el sonra bahsettiğim değerlere düşüyor.
Bir tik CPU limitli gibi gozukuyorsunuz ki bu oyunda normal bir durum.


Bunu yapmak belki size yardimci olabilir, ben REDSEC ilk ciktiginda bu .cfg varken oynuyordum.
Bunun sebepi oyundayken çokca alt+tab yapmam da olabilir mi emin değilim.
Oyunu borderless oynuyorsaniz (ki oneririm, oyun da oneriyor olmali) bunun pek etkisinin olmamasi lazim.
 
Bir tik CPU limitli gibi gozukuyorsunuz ki bu oyunda normal bir durum.


Bunu yapmak belki size yardimci olabilir, ben REDSEC ilk ciktiginda bu .cfg varken oynuyordum.

Oyunu borderless oynuyorsaniz (ki oneririm, oyun da oneriyor olmali) bunun pek etkisinin olmamasi lazim.
Önerinizi deneyeceğim umarım fayda sağlar.