Bir tik CPU limitli gibi gozukuyorsunuz ki bu oyunda normal bir durum.
Belki Battlefield serisine yeni başlayıp bilmiyor olabilirsiniz ama Battlefield aşırı derecede CPU tüketen bir oyun. Yeni nesil işlemciler de kullansanız, işlemciyi yoğun şekilde kullanır ve bu da sanki stres testindeymiş gibi aşırı ısınmasına sebep olur. Kendi oyunumda stutter gibi problemler yaşamıyordum; 100-140 FPS arası, haritaya bağlı olarak akıcı bir şekilde oynayabiliyorum. Fakat işlemcim stres testindeymiş gibi, havalar sıcak olunca biraz fazla ısınıyordu. Bu sayede bunun önüne geçtim ve yaklaşık 7 derecelik bir düşüş yaşadım. Bazı kişilerde, işlemcileri iyi olsa da işlemci...
Bunu yapmak belki size yardimci olabilir, ben REDSEC ilk ciktiginda bu .cfg varken oynuyordum.
Oyunu borderless oynuyorsaniz (ki oneririm, oyun da oneriyor olmali) bunun pek etkisinin olmamasi lazim.