Başka herhangi bir şey yapmama gerek var mı? Hatta yarın cpu yu falanda stres teste sokabiliriz abi müsaitliğin olursa, sistemin he rkoşulda stabil olduğuna emin olmak gönül rahatlatıcı olur. Bu saate kadar uğraştığın için ayrıca teşekkür ederim sana.
2 saat benchmark 6 saat oyun(forza, Bf6, TLO, snow runner) oynandı Hata reset alınmadı bende çok teşekkür ediyorum kendisine vakit zaman ayırdığı icin 🤲☺️
 
@X99 RTX 5070'e tek kablodan 2x8 pin şeklinde dönüştürücü çok uygun bulmuyorum bir de. Eğer sizde şu anda o şekildeyse ve dönüştürücü kullanmaya kararlıysanız, yani PSU Gen 5 değilse 2 ayrı 1x8 pin kablo ile kartı besleyin. Tek kablodan 2x8 pin şeklinde daisy chain olmaması gerekli. @Alcheinz
 
@X99 RTX 5070'e tek kablodan 2x8 pin şeklinde dönüştürücü çok uygun bulmuyorum bir de. Eğer sizde şu anda o şekildeyse ve dönüştürücü kullanmaya kararlıysanız, yani PSU gen 5 değilse 2 ayrı 1x8 pin kablo ile kartı besleyin. Tek kablodan 2x8 pin şeklinde daisy chain olmaması gerekli. @Alcheinz

Ben 9070XT'yi öyle kullanıyorum gen 5.1 ATX 3.1 destekli PSU. Şuana kadar bir sorun yaşamadım umarım yaşamam şimdide psu değişme başıma bela olmasın
 
Ben 9070XT'yi öyle kullanıyorum gen 5.1 ATX 3.1 destekli PSU. Şuana kadar bir sorun yaşamadım umarım yaşamam şimdide psu değişme başıma bela olmasın

9070 XT eğer 2x8 pin ise tek kablodan 2x8 pin kullanılması onda da yanlış. Eğer ki 3x8 pin ise sendeki model, o halde 2 güç girişi tek kablodan 2x8, diğer güç girişi 1x8 pin tekli olacak zaten.
 
Nebi Bey'i çok severiz, Techolay ailesini ziyaret etmişliği dahi var. Keşke tekrardan ziyaretimize gelse, birkaç konuyu kendisi yönetirdi. Malum TR'de bu tarz rehberleri ilk kendisi yayınlıyor, sonrasında diğer içerik üreticileri arkasından geliyor. Statik V/F eğrisi belirlediysen en iyi verimi o şekilde alırsın bu kartlarda. Bir de PL (Power Limit) kısılarak yapılan metod var, o çok uygun değil. Giriş seviyesi hitap ediyor. @Alcheinz
Testten sonra grafiğimi bi atarım abi sana.
 
Testten sonra grafiğimi bi atarım abi sana.

Bu bahsettiğim güç girişlerine dikkat edin, sıkça yapılan hatalardan. Sorunların temelinde bu dahi yatabilir. Montaj doğru yapılması lazım. Tek kablo sağlıklı şekilde 150 W verebilir, PCIe slottan 75 W gelir. 225 W kabaca tekabül eder. Kartın TDP değeri daha yüksekse yük altında problem yaşama şansınız var.
 
@X99 RTX 5070'e tek kablodan 2x8 pin şeklinde dönüştürücü çok uygun bulmuyorum bir de. Eğer sizde şu anda o şekildeyse ve dönüştürücü kullanmaya kararlıysanız, yani PSU Gen 5 değilse 2 ayrı 1x8 pin kablo ile kartı besleyin. Tek kablodan 2x8 pin şeklinde daisy chain olmaması gerekli. @Alcheinz
Abi hiç bir şey anlamadım vallahi.
Kart böyle bak. Kasayıda atıyorum.
 

Dosya Ekleri

  • image.webp
    image.webp
    2,6 MB · Görüntüleme: 6
Marix eksikliği çok hissediliyor her iki forumda da, bu adam aktifken bu tarz hatalar hiç yapılmazdı mesela ya da aynı gün düzeltilirdi. Bu tarz kişilerin yokluğu TR adına büyük kayıp.

Abi hiç bir şey anlamadım vallahi.
Kart böyle bak. Kasayıda atıyorum.

Bu bağlantı şekli tek kablodan 2x8 pin çoklanmış şekilde mi yoksa 2 ayrı 1x8 pin şeklinde mi?

1782426872738.webp
 
Bu bahsettiğim güç girişlerine dikkat edin, sıkça yapılan hatalardan. Sorunların temelinde bu dahi yatabilir. Montaj doğru yapılması lazım. Tek kablo sağlıklı şekilde 150 W verebilir, PCIe slottan 75 W gelir. 225 W kabaca tekabül eder. Kartın TDP değeri daha yüksekse yük altında problem yaşama şansınız var.
Psu da maalesef 2x8 tek kablodan geliyor kartım 2 girişli, 600w 12vhpwr girişi var ama benim kart öyle değil dönüştürücü bulsaydım çok iyi olurdu ama bulamadım nvidiada çıkanlar gibi
 
Psu da maalesef 2x8 tek kablodan geliyor kartım 2 girişli, 600w 12vhpwr girişi var ama benim kart öyle değil dönüştürücü bulsaydım çok iyi olurdu ama bulamadım nvidiada çıkanlar gibi

Dediğim gibi çok sağlıklı değil. 2 ayrı 1x8 pin önerilir hep. Tek kablo 2x8 pin çoklamak uzun vade problem yaratabiliyor. Mantığını da anlattım.