Bu bilgilerin kaynağı, doğrudan XPG'nin (Adata) resmi web sitesinde yayımladığı Kyber 750W modeline ait teknik veri belgesidir (datasheet).

Üreticinin resmi teknik tablosunda kablo ve konnektör dağılımı tam olarak şöyle listelenmiştir:

  • PCI-E 6+2 Pin: Kablo Sayısı: 1, Konnektör Sayısı: 2 (Yani tek kablo üzerinden "pigtail" denilen yöntemle iki adet 6+2 pin çıkış veriyor).
  • PCI-E 12+4 Pin (12VHPWR / 12V-2x6): Kablo Sayısı: 1, Konnektör Sayısı: 1.
Kasa içerisindeki güç kaynağının güncel revizyonlarına ait resmi spesifikasyon tablosunu XPG'nin küresel web sitesindeki "PC Components > Power Supply > Kyber" adımlarını takip ederek veya doğrudan ürünün teknik PDF belgesini inceleyerek de doğrulayabilirsin.



AI bu şekilde cevap veriyor bana. Doğru mudur acaba abi?

Yarın inceleriz bu kısmı, hem sen de kendi gözünle görmüş olursun. Ürünün kendi sitesinden bakmak lazım. AI ile çok barışık değilim. :) Ayrı bir konu açın bu konu hakkında, RTX 5070 için çok sorun olmaz ama 9070 XT çok uygun değil. 300 W geçkin TDP'si var, anlık Power Spike yapabilen bir kart.
 
Bu bilgilerin kaynağı, doğrudan XPG'nin (Adata) resmi web sitesinde yayımladığı Kyber 750W modeline ait teknik veri belgesidir (datasheet).

Üreticinin resmi teknik tablosunda kablo ve konnektör dağılımı tam olarak şöyle listelenmiştir:

  • PCI-E 6+2 Pin: Kablo Sayısı: 1, Konnektör Sayısı: 2 (Yani tek kablo üzerinden "pigtail" denilen yöntemle iki adet 6+2 pin çıkış veriyor).
  • PCI-E 12+4 Pin (12VHPWR / 12V-2x6): Kablo Sayısı: 1, Konnektör Sayısı: 1.
Kasa içerisindeki güç kaynağının güncel revizyonlarına ait resmi spesifikasyon tablosunu XPG'nin küresel web sitesindeki "PC Components > Power Supply > Kyber" adımlarını takip ederek veya doğrudan ürünün teknik PDF belgesini inceleyerek de doğrulayabilirsin.



AI bu şekilde cevap veriyor bana. Doğru mudur acaba abi?
Sende de mi kyber var

Eğer öyleyse sende de yok 😂
 
Yarın inceleriz bu kısmı, hem sen de kendi gözünle görmüş olursun. Ürünün kendi sitesinden bakmak lazım. AI ile çok barışık değilim. :) Ayrı bir konu açın bu konu hakkında, RTX 5070 için çok sorun olmaz ama 9070 XT çok uygun değil. 300 W geçkin TDP'si var, anlık Power Spike yapabilen bir kart.
Ya bir de elime iki tane aynı model geçti ikisinde - 20uv den fazla yapamadım psudaki güç girişinden dolayı olabilir mi ben öyle sanıyorum
 
Ya bir de elime iki tane aynı model geçti ikisinde - 20uv den fazla yapamadım psudaki güç girişinden dolayı olabilir mi ben öyle sanıyorum

OC yapamazsın karta, stokta kullanıyorsan dua etmen lazım. Stabiliteyi bozar, TDP'si geçkin senin kartın. RTX 5070 sorun olmaz ama. Her neyse, bu konuda bunu çok tartışmayalım. Bu konu PBO konusuydu, PBO+RAM akabinde sonuçlanacak. Bu GPU konusuna ayrı konu açın. RTX 5070 UV ile kullandığı vakit 200 W civarı takılır, 75 W PCIe slottan gelir, sorun olmaz ama 9070 XT stabillik koruyamaz.
 
OC yapamazsın karta, stokta kullanıyorsan dua etmen lazım. Stabiliteyi bozar, TDP'si geçkin senin kartın. RTX 5070 sorun olmaz ama. Her neyse, bu konuda bunu çok tartışmayalım. Bu konu PBO konusuydu, PBO+RAM akabinde sonuçlanacak. Bu GPU konusuna ayrı konu açın. RTX 5070 UV ile kullandığı vakit 200 W civarı takılır, 75 W PCIe slottan gelir, sorun olmaz ama 9070 XT stabillik koruyamaz.
Tamamdır abi yarın bunun üzerinde düşeriz, teknik tarafını bilmediğim için kafamda canlandıramasamda okudukça daha anlaşılır hale geldi teşekkür ederim. Ayrı konu açar sizleride etiketlerim.
 
OC yapamazsın karta, stokta kullanıyorsan dua etmen lazım. Stabiliteyi bozar, TDP'si geçkin senin kartın. RTX 5070 sorun olmaz ama. Her neyse, bu konuda bunu çok tartışmayalım. Bu konu PBO konusuydu, PBO+RAM akabinde sonuçlanacak. Bu GPU konusuna ayrı konu açın. RTX 5070 UV ile kullandığı vakit 200 W civarı takılır, 75 W PCIe slottan gelir, sorun olmaz ama 9070 XT stabillik koruyamaz.
Bende - 10pl verdim abi 273w çekiyor
 
Son düzenleme:
Bende - 10pl verdim abi 273w çekiyor Buda gpu ile son yazışım bu konuya eğer böyle sorun olmaz dersen kalp, olur dersen beğeni at

Tek kablo 150 W dedik. Kartı mesela 375 W hayal edelim. 75 W PCIe'den gitti, kaldı 300 W. Senin daisy chain bağladığın 2 kablo başına 150 W düştü. Etti sana tek kablo 300 W. Mantık dışı.