Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11E: (Optimize ayarları buldum ve Nvidia Control Panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bi troll geldi bu arada takıma :D
DirectX12: (Yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)

Kısacası DirectX11E + Nvidia Ayarı + Optimize Grafik Ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.

@Ayhan Dönmez hocam şuan yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şuan aşırı tatmin edici.


Tatmin olduysanız başka bir şey yok, bu kadarı size kafi gelir.

Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11E: (Optimize ayarları buldum ve Nvidia Control Panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bi troll geldi bu arada takıma :D
DirectX12: (Yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)

Kısacası DirectX11E + Nvidia Ayarı + Optimize Grafik Ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.

@Ayhan Dönmez hocam şuan yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şuan aşırı tatmin edici.


@Alcheinz Keskinlik ayarı ekledikten sonra onu kendinize göre özelleştirin, stokta bırakmayın.
 
Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11e: (optimize ayarları buldum ve NVIDIA Control panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bir troll geldi bu arada takıma :D
DirectX12: (yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)

Kısacası DirectX11e + NVIDIA ayarı + optimize grafik ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.

@Ayhan Dönmez hocam şu an yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şu an aşırı tatmin edici.


80 FPS sabitleyip oynadığım oyunda dahi akıcılık artmış bu kadar söylüyorum.
 
80 FPS sabitleyip oynadığım oyunda dahi akıcılık artmış bu kadar söylüyorum.

Amca'ya anlatmanız lazım bunları, hepsinin kurgu olduğunu söyleyen kendisi. Ben arttığını zaten biliyorum ki sizinle bu kadar uğraşıp ayarlattım. Yoksa başka bir gayem yok.
 
@Ayhan Dönmez Hocam emeğine sağlık, sistemin tamamının yük altında stabil olduğuna emin olmak için uygulamam gereken bir test var mı bu gece yatmadan açar bırakırım diye düşündüm, fakat gereği yok yaptığımız testler gayet yeterli diyorsan yapmam. Ayrıca birazdan 5070 Undervolt ile alakalı bir konu açacağım orayada etiket atacağım müsaitliğin olursa bakarsan çok memnun olurum abi.
 
@Ayhan Dönmez Hocam emeğine sağlık, sistemin tamamının yük altında stabil olduğuna emin olmak için uygulamam gereken bir test var mı bu gece yatmadan açar bırakırım diye düşündüm, fakat gereği yok yaptığımız testler gayet yeterli diyorsan yapmam. Ayrıca birazdan 5070 Undervolt ile alakalı bir konu açacağım orayada etiket atacağım müsaitliğin olursa bakarsan çok memnun olurum abi.

VT3 ve RAM Test Pro yapıldı, bu şekilde kullanın. Sorun olmaz.