- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.615
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.348
Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11E: (Optimize ayarları buldum ve Nvidia Control Panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bi troll geldi bu arada takıma
DirectX12: (Yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)
Kısacası DirectX11E + Nvidia Ayarı + Optimize Grafik Ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.
@Ayhan Dönmez hocam şuan yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şuan aşırı tatmin edici.
Tatmin olduysanız başka bir şey yok, bu kadarı size kafi gelir.
Windowsda yapmayı unuttuğum ayarı yaptım,
DirectX11E: (Optimize ayarları buldum ve Nvidia Control Panele keskinlik ayarını ekleyip yaptım.) Sağlam bi troll geldi bu arada takıma
DirectX12: (Yine aynı ayarlar tek farkı DirectX12 olması, her ayardan sonra kapatıp baştan başlattım oyunu.)
Kısacası DirectX11E + Nvidia Ayarı + Optimize Grafik Ayarları ile 2K çözünürlükte hiç beklemediğim akıcılıkta bir oyun yaşadım.
@Ayhan Dönmez hocam şuan yapmamız gereken başka bir şey kaldı mı, sonuçlar şuan aşırı tatmin edici.
@Alcheinz Keskinlik ayarı ekledikten sonra onu kendinize göre özelleştirin, stokta bırakmayın.