rauay

Başarılı
Katılım
24 Aralık 2023
Mesajlar
664
Beğeniler
72
Selamlar.

İki adet monitörüm var; biri 720p 60 Hz, diğeri ise 1080p 180 Hz. CS2'de 1280x960 (4:3) çözünürlük kullanıyorum. Ancak iki ekran da açık olduğunda oyundaki akıcılık gidiyor ve kasıyor hissi oluşuyor.

İşlemcinin dahili grafik birimi (iGPU) şu an kapalı. iGPU açıkken 60 Hz olan ikinci monitörü doğrudan anakarta (işlemciye) bağladığımda bu sorunu yaşamıyordum. İşlemcim Ryzen 7 7800X3D, ekran kartım ise RX 9070 XT. İki monitör de ekran kartına bağlıyken bu akıcılık sorununu nasıl çözebilirim?