Yazmıyor hangi ISS olduğu. Yüz yüze görüşmede söyleyecekler bence.
Tamam, zaten yazmadığı için konu açtım.
Moderatör arkadaşlar (yine) benim orijinal başlığımı değiştirdiği için sorunlar çıkıyor.
Benim karşı tarafa iletmek istediğim bilgi ve duygu ile onlarınki arasında hep fark oluyor ve ortaya böyle şeyler çıkıyor.
Orijinal başlık "Sizce ilandaki satışta olan ISS hangi ISS?" Yani bir takıma anket, fikir sorusu konusuydu. Maalesef bu anlam artık yok oldu ve sanki ben sorunun objektif cevabını arıyormuşum gibi bir anlam çıktı ortaya.
Düzenleme: Başlık değişimine ait raporum da reddedildi. "Sahibinden'de satılan İSS
sizce hangi İSS'dir?" istedim ama çok zormuş galiba.
3.000 abone, ayda ortalama 1.000 TL fatura ödese,
- aylık 3.000.000 TL,
- yıllık 36.000.000 TL yapıyor.
Tabii geliri brüt olarak hesapladık. Net kalanı bulmak için giderleri de dahil etmek lazım. Ayda ortalama 1.500.000 TL gider olsa, yine iyi para. Bana alınabilir geldi.
İşin içine rotalar, RIPE, BGP, peer noktaları, altyapı bakımları, ağ mühendisleri, teknik eleman, müşteri hizmetleri, pazarlama, vs girdikten sonra 1.500.000 TL aylık az bile kalabilir diye düşünüyorum ama 3.000 abone bana çok az geldi. Giderleri de düşünürsek bu kadar düşük aboneli bir ISS için 70 milyon TL istemek bence çok fazla.
Turk Telekom altyapısı kullandığını varsayıyorum, onlara verilen kira ücreti de gider olarak sayılacak. Belki hiç pozitif kar kalmıyor geriye. O yüzden satıştadır muhtemelen.