Samsung Galaxy A37 5G nasıldır?

Kasmayı en aza indirmek istiyorsan Launcher değişimi yapmalısın. Emin ol, One UI'den daha akıcı oluyor; A24'te hissettim ben.

O nasıl oluyor videosu falan var mı? Ve zarar verir mi cihaza veya garantiden çıkarır mı? Çok bilgi sahibi değilim de.
 
O nasıl oluyor videosu falan var mı? Ve zarar verir mi cihaza veya garantiden çıkarır mı? Çok bilgi sahibi değilim de.
İnternetten bakabilirsin, zor bir işlem değil. Telefonun kendi ayarlarından yapıyorsun, bilgisayara gerek yok. Cihazı garantiden çıkarmaz çünkü Knox, bootloader vs. bunlara dokunmuyoruz. Aynı şekilde ben A24 üzerinde Lawnchair kullanıyorum ve millet iPhone 60 Hz, Samsung 90 Hz'den akıcı demesinin sebebini de anlamış oldum. Meğersem sadece başlatıcı optimizesi çok kötüymüş.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…