O nasıl oluyor videosu falan var mı? Ve zarar verir mi cihaza veya garantiden çıkarır mı? Çok bilgi sahibi değilim de.
İnternetten bakabilirsin, zor bir işlem değil. Telefonun kendi ayarlarından yapıyorsun, bilgisayara gerek yok. Cihazı garantiden çıkarmaz çünkü Knox, bootloader vs. bunlara dokunmuyoruz. Aynı şekilde ben A24 üzerinde Lawnchair kullanıyorum ve millet iPhone 60 Hz, Samsung 90 Hz'den akıcı demesinin sebebini de anlamış oldum. Meğersem sadece başlatıcı optimizesi çok kötüymüş.