seeraddar
Yetkin
- Katılım
- 25 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 3.464
- Çözümler
- 11
- Beğeniler
- 3.380
Yok ya, batarya olarak daha uzun ömürlü sadece.
Yok ya, batarya olarak daha uzun ömürlü sadece.
Kasmayı en aza indirmek istiyorsan Launcher değişimi yapmalısın. Emin ol, One UI'den daha akıcı oluyor; A24'te hissettim ben.
Ekran, islemci ve kamera komple A56 lehine; A37 sadece bataryada daha iyi.
Epey batarya döngüsünde A37 için 1200, A56 için 2000 demiş.Ekran, islemci ve kamera komple A56 lehine; A37 sadece bataryada daha iyi.
İnternetten bakabilirsin, zor bir işlem değil. Telefonun kendi ayarlarından yapıyorsun, bilgisayara gerek yok. Cihazı garantiden çıkarmaz çünkü Knox, bootloader vs. bunlara dokunmuyoruz. Aynı şekilde ben A24 üzerinde Lawnchair kullanıyorum ve millet iPhone 60 Hz, Samsung 90 Hz'den akıcı demesinin sebebini de anlamış oldum. Meğersem sadece başlatıcı optimizesi çok kötüymüş.O nasıl oluyor videosu falan var mı? Ve zarar verir mi cihaza veya garantiden çıkarır mı? Çok bilgi sahibi değilim de.
Epey batarya döngüsünde A37 için 1200, A56 için 2000 demiş.