XXXTentacion

Becerikli
Katılım
1 Kasım 2025
Mesajlar
571
Makaleler
1
Çözümler
1
Beğeniler
393
Arkadaşlar merhaba.

Dün Tecno Spark 10 Pro'dan Samsung Galaxy A37 5G'ye geçiş yaptım. Sizce nasıl bir yükseltme olmuş? Günlük işlerde ve sosyal medyada hiç kasmasın, seri bir telefon olsun istiyordum. Aynı zamanda bataryası kaliteli olsun diyordum, mağazada bunu önerdiler ve ben de satın aldım.

Sizce nasıl bir telefon, doğru bir tercih mi yapmışım? Cihazı 24.000 TL'ye aldım. (8 GB RAM, 256 GB depolama).
 
Güzel seçim, günlük ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılar cihaz. Orta segment bir cihaz zaten sorun yaşamazsınız. Hayırlı olsun.

Teşekkür ederim cevabınız için, bir buraya sormak istedim ondan konu açtım. Tecno son zamanlarda çok kasmaya başlamıştı ve batarya 1 gün bile gitmiyordu.
 
Arkadaşlar merhaba.

Dün Tecno spark 10 Pro'dan Samsung Galaxy A37 5G'ye geçiş yaptım. Sizce nasıl bir yükseltme olmuş? Günlük işlerde ve sosyal medyada hiç kasmasın, seri bir telefon olsun istiyordum. Aynı zamanda bataryası kaliteli olsun diyordum, mağazada bunu önerdiler ve ben de satın aldım.

Sizce nasıl bir telefon, doğru bir tercih mi yapmışım? Cihazı 24.000 TL'ye aldım. (8 GB RAM, 256 GB depolama).

Biraz pahalıya almışsınız A56 var ancak yine de iyi seçim. En azından Tecno'dan kurtulmuşsunuz.
 
Tecno son zamanlarda çok kasmaya başlamıştı ve batarya 1 gün bile gitmiyordu.
Hocam tecno'nun donanımı kağıt üstünde yeterliymiş gibi olsa da pratikte alt-orta segment Redmi'lerden farksız bir cihaz. İlerde yeni bir cihaz alırken Tecno ve İnfinix marka telefonlardan uzak durmanızı öneririm.
 
Biraz pahalıya almışsınız A56 var ancak yine de iyi seçim. En azından Tecno'dan kurtulmuşsunuz.
Hocam tecno'nun donanımı kağıt üstünde yeterliymiş gibi olsa da pratikte alt-orta segment Redmi'lerden farksız bir cihaz. İlerde yeni bir cihaz alırken Tecno ve İnfinix marka telefonlardan uzak durmanızı öneririm.
Evet, 2 yıldır Tecno markasını kullanıyordum ve kötü olduğunu sonradan anladım. Stabil bir cihaz değil, sanki 10 yıllık bir cihaz gibi davranmaya başlamıştı. Tecno alınacağına 2. el bir telefon almak daha mantıklı. Mağaza çalışanları bilerek Tecno gibi sponsor markaları aldırma çabasında, ben ısrarla reddettim almayı; bataryası düzgün, güzel bir marka aldım.