XXXTentacion
Becerikli
- Katılım
- 1 Kasım 2025
- Mesajlar
- 571
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 393
Arkadaşlar merhaba.
Dün Tecno Spark 10 Pro'dan Samsung Galaxy A37 5G'ye geçiş yaptım. Sizce nasıl bir yükseltme olmuş? Günlük işlerde ve sosyal medyada hiç kasmasın, seri bir telefon olsun istiyordum. Aynı zamanda bataryası kaliteli olsun diyordum, mağazada bunu önerdiler ve ben de satın aldım.
Sizce nasıl bir telefon, doğru bir tercih mi yapmışım? Cihazı 24.000 TL'ye aldım. (8 GB RAM, 256 GB depolama).
Dün Tecno Spark 10 Pro'dan Samsung Galaxy A37 5G'ye geçiş yaptım. Sizce nasıl bir yükseltme olmuş? Günlük işlerde ve sosyal medyada hiç kasmasın, seri bir telefon olsun istiyordum. Aynı zamanda bataryası kaliteli olsun diyordum, mağazada bunu önerdiler ve ben de satın aldım.
Sizce nasıl bir telefon, doğru bir tercih mi yapmışım? Cihazı 24.000 TL'ye aldım. (8 GB RAM, 256 GB depolama).