Tsumugi Kotobuki
Becerikli
- Katılım
- 18 Şubat 2026
- Mesajlar
- 77
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 27
İkisi arasında ne gibi fark var? Hala ekranın ortasındaki çizgi belirgin mi, merak ediyorum. iPhone'dan geçen birisi alışabilir mi? Veya kronik sorunları varsa nedir?