Sistem toplama sonrası ne yapılmalı?

3K TL gitti diyorsun, PC'ci olmak vardı. Şimdiye köşeyi dönmüştük.
Valla abi gidecek para cepte durmuyor, toplayan kişinin ana ekranı full Recep Bey’in videoları doluydu bizden birisi bile olabilir, senin bilgindeki birisi piyasayı süpürür zaten.

Bir kısmını kurdum kasada kalınca stres olmuştum baya valla iade falan uğraşamazdım sistem o haldeyken.



Evde de çalıştırdım, bir sıkıntı yok gibi duruyor. Anakart kodu da CPU sıcaklığına geçti.
Hayırlı olsun tekrardan.
Çok teşekkür ederim abi, her soruma yanıt verdin hiç tanışmasak bile yanımda oldun. Diğer bütün yardımcı olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunarım.



@Yakuza @Ayhan Dönmez QHD furmark ve ZenTimings sonuçları böyle. Sanırım belleklere ayar çekmek lazım ancak bir süre kurulum stresim geçene kadar işlem yapmayacağım.
 
Son düzenleme:
Firestorm'u sil.

Sadece MSI Afterburner.
 
Son düzenleme:
Firestorm'u normal şekilde Denetim Masası'ndan silmemde sıkıntı olur mu? Bir de test sonucu nasıl, sen kaç alıyordun abi?

@Yakuza bilgin var mı?

Bende FurMark 2 var, eski sürüm kullanmışsın sen. 2 varsa bir onda bak kaç puan verecek 1080p ve AA kapalı iken.

UV'li hali ile PCI express gen5 takılı 22.500+ puan falan vermesi gerek.
 
Bende FurMark 2 var, eski sürüm kullanmışsın sen. 2 varsa bir onda bak kaç puan verecek 1080p ve AA kapalı iken.

UV'li hali ile PCI express gen5 takılı 22.500+ puan falan vermesi gerek.


UV yapmadığım hali böyle. UV yapmak için FireStorm silip Afterburner mı yükleyeyim? Firestorm’u direkt denetim masasından silsem bir şey olur mu?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…