Valla abi gidecek para cepte durmuyor, toplayan kişinin ana ekranı full Recep Bey’in videoları doluydu bizden birisi bile olabilir, senin bilgindeki birisi piyasayı süpürür zaten.
Bir kısmını kurdum kasada kalınca stres olmuştum baya valla iade falan uğraşamazdım sistem o haldeyken.
Eki Görüntüle 249306
Evde de çalıştırdım, bir sıkıntı yok gibi duruyor. Anakart kodu da CPU sıcaklığına geçti.
Çok teşekkür ederim abi, her soruma yanıt verdin hiç tanışmasak bile yanımda oldun. Diğer bütün yardımcı olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunarım.
Eki Görüntüle 249329Eki Görüntüle 249330
@Yakuza @Ayhan Dönmez QHD furmark ve ZenTimings sonuçları böyle. Sanırım belleklere ayar çekmek lazım ancak bir süre kurulum stresim geçene kadar işlem yapmayacağım.