Xoulth
Uzman
- Katılım
- 15 Eylül 2024
- Mesajlar
- 335
- Beğeniler
- 165
Valla abi gidecek para cepte durmuyor, toplayan kişinin ana ekranı full Recep Bey’in videoları doluydu bizden birisi bile olabilir, senin bilgindeki birisi piyasayı süpürür zaten.3K TL gitti diyorsun, PC'ci olmak vardı. Şimdiye köşeyi dönmüştük.
Bir kısmını kurdum kasada kalınca stres olmuştum baya valla iade falan uğraşamazdım sistem o haldeyken.Orası öyle, kendi malına kaba kuvvet uygulamıyorsun genelde. Başka türlü bu tarz durumlarda alternatif bir çözüm olmaz, ya kaba kuvvet ya da modifiye edecek kasayı. Kasayı iade edecektin ya da. En azından ucuz yırttın, bir problem olmadıysa sorunsuz kullanırsın.
Evde de çalıştırdım, bir sıkıntı yok gibi duruyor. Anakart kodu da CPU sıcaklığına geçti.
Çok teşekkür ederim abi, her soruma yanıt verdin hiç tanışmasak bile yanımda oldun. Diğer bütün yardımcı olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunarım.
@Yakuza @Ayhan Dönmez QHD furmark ve ZenTimings sonuçları böyle. Sanırım belleklere ayar çekmek lazım ancak bir süre kurulum stresim geçene kadar işlem yapmayacağım.
Son düzenleme: