3K TL gitti diyorsun, PC'ci olmak vardı. Şimdiye köşeyi dönmüştük.
Valla abi gidecek para cepte durmuyor, toplayan kişinin ana ekranı full Recep Bey’in videoları doluydu bizden birisi bile olabilir, senin bilgindeki birisi piyasayı süpürür zaten.

Orası öyle, kendi malına kaba kuvvet uygulamıyorsun genelde. Başka türlü bu tarz durumlarda alternatif bir çözüm olmaz, ya kaba kuvvet ya da modifiye edecek kasayı. Kasayı iade edecektin ya da. En azından ucuz yırttın, bir problem olmadıysa sorunsuz kullanırsın.
Bir kısmını kurdum kasada kalınca stres olmuştum baya valla iade falan uğraşamazdım sistem o haldeyken.

51B8E46A-6308-4447-ADA4-6BCBC0E889CF.webp


Evde de çalıştırdım, bir sıkıntı yok gibi duruyor. Anakart kodu da CPU sıcaklığına geçti.
Çok teşekkür ederim abi, her soruma yanıt verdin hiç tanışmasak bile yanımda oldun. Diğer bütün yardımcı olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunarım.

IMG_3820.webp
IMG_3822.webp


@Yakuza @Ayhan Dönmez QHD furmark ve ZenTimings sonuçları böyle. Sanırım belleklere ayar çekmek lazım ancak bir süre kurulum stresim geçene kadar işlem yapmayacağım.
 
Son düzenleme:
Valla abi gidecek para cepte durmuyor, toplayan kişinin ana ekranı full Recep Bey’in videoları doluydu bizden birisi bile olabilir, senin bilgindeki birisi piyasayı süpürür zaten.


Bir kısmını kurdum kasada kalınca stres olmuştum baya valla iade falan uğraşamazdım sistem o haldeyken.

Eki Görüntüle 249306

Evde de çalıştırdım, bir sıkıntı yok gibi duruyor. Anakart kodu da CPU sıcaklığına geçti.

Çok teşekkür ederim abi, her soruma yanıt verdin hiç tanışmasak bile yanımda oldun. Diğer bütün yardımcı olan arkadaşlara da teşekkürlerimi sunarım.

Eki Görüntüle 249329Eki Görüntüle 249330

@Yakuza @Ayhan Dönmez QHD furmark ve ZenTimings sonuçları böyle. Sanırım belleklere ayar çekmek lazım ancak bir süre kurulum stresim geçene kadar işlem yapmayacağım.
Firestorm'u sil.

Sadece MSI Afterburner.
 
Son düzenleme:
Firestorm'u normal şekilde Denetim Masası'ndan silmemde sıkıntı olur mu? Bir de test sonucu nasıl, sen kaç alıyordun abi?

@Yakuza bilgin var mı?

Bende FurMark 2 var, eski sürüm kullanmışsın sen. 2 varsa bir onda bak kaç puan verecek 1080p ve AA kapalı iken.

UV'li hali ile PCI express gen5 takılı 22.500+ puan falan vermesi gerek.
 
Bende FurMark 2 var, eski sürüm kullanmışsın sen. 2 varsa bir onda bak kaç puan verecek 1080p ve AA kapalı iken.

UV'li hali ile PCI express gen5 takılı 22.500+ puan falan vermesi gerek.
image.webp


UV yapmadığım hali böyle. UV yapmak için FireStorm silip Afterburner mı yükleyeyim? Firestorm’u direkt denetim masasından silsem bir şey olur mu?