Zaten 1-2 sene önce Intel sızıntılarınsa Windows 12 görünmüştü birkaç hafta konuşuldu ama Windows 11 bile çok kullanılmadığı için unutuldu gitti. O haberin içinde bu yaz Windows 12 Betasını görebiliriz falan yazıyordu ama bayağı oldu gelen giden yok. Sözüde edilmedi. Benim düşünceme göre gelecek ama biraz daha zamanı var. Büyük ihtimalle Windows 11'e bir büyük güncelleme daha verip Windows 12'yi duyuracaklar.
 
Kullanıcılar yeniliklere ve değişen tasarımları severler. Eğer yeni bir Windows gelmezse Microsoft kullanıcılarının bir çoğunu Linux'a kaptırabilirki Microsoft bu yüzden bu riski alamaz. Mutlaka gelecek ama ne zaman geleceği hakkında bir fikrim yok.
 
Kullanıcılar yeniliklere ve değişen tasarımları severler. Eğer yeni bir Windows gelmezse Microsoft kullanıcılarının bir çoğunu Linux'a kaptırabilirki Microsoft bu yüzden bu riski alamaz. Mutlaka gelecek ama ne zaman geleceği hakkında bir fikrim yok.
Kaptırabilir değil.
Microslop'a tekmeyi basan diyelim ki onlardan biri de benim. :D