Ne kullanıyorsunuz aktif olarak hocam?
Zorin OS :hehehe:ohh mis gibi. Boşta 1gb ram kullanımı.
Sence ben bundan sonra windows yüzüne bakarmıyım?

Screenshotfrom2026-06-1623-29-17.webp