Ne kullanıyorsunuz aktif olarak hocam?
Zorin OS :hehehe:ohh mis gibi. Boşta 1gb ram kullanımı.
Sence ben bundan sonra windows yüzüne bakarmıyım?

Screenshotfrom2026-06-1623-29-17.webp
 
Keşke iş için kullandığımız programlar Linuxda çalışsada bizde Windowsdan vazgeçsek :)
Linux`un gelişim hızı son zamanlarda baya hızlı ilerliyor. İş için kullanılan programlar da uyum sağlar yakın zamanlarda.
Ben en fazla Corel Draw programının çalışmasını bekliyorum. Çok süper olur.