xxxZAURxxx
Çalışkan
Zorin OS
ohh mis gibi. Boşta 1gb ram kullanımı.Sence ben bundan sonra windows yüzüne bakarmıyım?
Zorin OS
ohh mis gibi. Boşta 1gb ram kullanımı.Keşke iş için kullandığımız programlar Linuxda çalışsada bizde Windowsdan vazgeçsekZorin OSohh mis gibi. Boşta 1gb ram kullanımı.
Sence ben bundan sonra windows yüzüne bakarmıyım?
Eki Görüntüle 259315