Sora V2 vs Scyrox V8

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sataandagi
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 757
Waizowl Crimson Lion ve Düz siyah modelleri 3950 içeriyor. Zaten yanlarında 8000hz alıcı otomatik geliyor oradan anlayabilirsin. Onun dışında Pulsar Crazylight iyi bir seçenek ama ben alacak olsam Waizowl alırdım.
Hocam waizowl aldım siz o kadar övünce ve insanlar bu kadar premium bir hissiyat almamıştım diyince direkt yapıştırdım skatez öneriniz var mı
 
Hocam waizowl aldım siz o kadar övünce ve insanlar bu kadar premium bir hissiyat almamıştım diyince direkt yapıştırdım skatez öneriniz var mı
İçinden 3 çift skatez çıkıyor ve kaliteliler ama benim elimde hazır var diye wraith'in kendi dotlarından takmıştım.
 

Hocam waizowl aldık artık memnu kalırım yüksek ihtimal ama eğer kalmaz isem bütçem olduğu zaman scyrox alırım sağ olun öneriniz için.

İçinden 3 çift skatez çıkıyor ve kaliteliler ama benim elimde hazır var diye Wraith'in kendi dotlarından takmıştım.

Dot alıyorum o zaman hocam stok geldiği zaman.
 
Hocam waizowl aldık artık memnu kalırım yüksek ihtimal ama eğer kalmaz isem bütçem olduğu zaman scyrox alırım sağ olun öneriniz için.

Dot alıyorum o zaman hocam stok geldiği zaman.


Sizdeki 3950 olan tabii ki ayrıca optik Switch olması lazım.
 
Son düzenleme:
Tekrar baktım Switchleri aynıymış bi değişiklik yok.

Evet hocam optik switch var. bir şey daha soracağım pulsar normalde kaç saat gidiyor?
Pulsarın bataryası daha kısa gidiyor 8000hz'de 8 saat. 4000HZ'de 20 saat civarı olması lazım.
 
Tekrar baktım Switchleri aynıymış bi değişiklik yok.


Pulsarın bataryası daha kısa gidiyor 8000hz'de 8 saat. 4000HZ'de 20 saat civarı olması lazım.
Mousepad'ım Spirit of aim pro speed dot skatezler stoğa gelince alacağım ama stok skatezler sıkıntı yaratır mı bu mousepadde?
 
Mousepad'ım Spirit of aim pro speed dot skatezler stoğa gelince alacağım ama stok skatezler sıkıntı yaratır mı bu mousepadde?
Stok skatezlerin iyi olduğunu söylüyolardı ben stok takmadım dediğim gibi ama doğruysa dedikleri gelen skatezler Tıger Ice seviyesinde yani sorun olacağını sanmam.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…