Waizowl Crimson Lion ve Düz siyah modelleri 3950 içeriyor. Zaten yanlarında 8000hz alıcı otomatik geliyor oradan anlayabilirsin. Onun dışında Pulsar Crazylight iyi bir seçenek ama ben alacak olsam Waizowl alırdım.
Hocam waizowl aldım siz o kadar övünce ve insanlar bu kadar premium bir hissiyat almamıştım diyince direkt yapıştırdım skatez öneriniz var mı
 
Çoğu oyun 8K Hz desteklemiyor. Sisteme elbette yük bindiriyor. Ama oyunun da desteklemesi gerekiyor. Ayrıca 8K Hz için fare şu sistem gereksinimlerini istiyor. Yani 240 Hz monitörünüz yoksa 8K Hz biraz pazarlama taktiği olarak kalıyor.

Eki Görüntüle 151346

En fazla 4K Hz FPS oyunlarında denenebilir. Daha üstü bence halen gereksiz. Ayrıca bir arkadaş sizin gibi LoL'de FPS sorunu yaşıyordu. LoL eski bir oyun olduğundan 1K Hz üstünde mouse kullanımından dolayı arkadaşta düşük FPS veriyordu. Kısaca LoL oynarken fare Hz 1000 civarında tutun. Benzer sorunu mesela 2000-2005 arası çıkan eski bir FPS oyununda yaşamıştım. Fare Hz 125 civarına çekince oyundaki fare takılması çözülmüştü. Yani DX9 ile çalışan LoL gibi bir oyunda 1K Hz üstü kullanmak hata, farenin veya sisteminizin suçu değil.

Ayrıca Hz ve rekabetçi modunu açmak şarjın daha hızlı tüketilmesini sağlıyor. Kısaca bir tane profili FPS oyunları için ayarlayıp, günlük kullanımda 1000 Hz kullanmak daha mantıklı olacaktır. Böyle kullanınca fare rahat 5-6 gün kullanılıyor.

Eki Görüntüle 151345

Gamepad ile oyun oynarken veya bilgisayar kapattıktan sonra kasaya veya kulaklık standının USB girişine takıp dolduruyorum. Açıkçası günde yüksek Hz'lerde uzun süreler rekabetçi oyun oynamıyorsanız(gençseniz bile önermem bir yerden sonra istemsizce odağınız kayar), şarjının bitmesi çok zor. Yukarıda da bahsettiğim gibi profilleri ayarlayıp, genel kullanımda 1000 Hz olan profile geçebilirsiniz. Ben çoğu zaman rekabetçi oyun oynamadığımdan 1000 Hz kullanımda kalıyor.

@Sataandagi scyrox alacaksanız ben kesinlikle skatez öneririm. Swarcow dediği kadar var skatezleri güzel değil. Ben X-ray pad dot skatezlerini almıştım. Ama stokları galiba yine bitmiş. Denk getirirseniz bu skatezlerden alın. Bekleyemem diyorsanız diğer markaların dot skatezlerinden alınabilir. Ben üst ve alt kısmına üçer tane ekledim. Gayet güzel kayıyor.

Hocam waizowl aldık artık memnu kalırım yüksek ihtimal ama eğer kalmaz isem bütçem olduğu zaman scyrox alırım sağ olun öneriniz için.

İçinden 3 çift skatez çıkıyor ve kaliteliler ama benim elimde hazır var diye Wraith'in kendi dotlarından takmıştım.

Dot alıyorum o zaman hocam stok geldiği zaman.
 
Mousepad'ım Spirit of aim pro speed dot skatezler stoğa gelince alacağım ama stok skatezler sıkıntı yaratır mı bu mousepadde?
Stok skatezlerin iyi olduğunu söylüyolardı ben stok takmadım dediğim gibi ama doğruysa dedikleri gelen skatezler Tıger Ice seviyesinde yani sorun olacağını sanmam.