Scyrox tercih edin bence, dongle kutusuyla beraber geliyor ve 1.5k daha ucuz. 3950 sensör her türlü F/P.
Sora için 800 TL'ye ekstra dongle almanız lazım ve 3395 sensör.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
İlk öncelikle iyi Sosyaller el ölçülerim 18x8 claw grip kullanıyorum hangisini önerirsiniz?

Hocam V6 versiyonu var bende, sensorleri falan bataryalari birebir ayni o yuzden yorum yapabilirim diye dusunuyorum.
Sarji inanilmaz hizli bitiyor, 2000Hz de kullanıyorum ona ragmen gunluk sarja takiyorum ve alali 1 hafta oldu. Bunu bilerek alin, şarj konusunda problem olmayacaksa alinabilir.

Ha tabii 10 dakikada %30 şarj oluyor inanilmaz hizli sarji ona bir şey diyemem ama gunluk takmak insani rahatsiz ediyor.

Ha bir de bilgisayarinizda gercekten guclu bir islemci yoksa 8000Hz veya 4000Hz de kullanmayin. Bende R9 7900 var ona ragmen 4000Hz'e alinca LoL ve Valorant da hizli mouse hareketlerinde ciddi derecede FPS dususleri oluyor. LoL'de sabit 240FPS oynarken hizli oynatinca 50-60FPS'ye dusuyor.
 
Son düzenleme:
Hocam V6 versiyonu var bende, sensorleri falan bataryalari birebir ayni o yuzden yorum yapabilirim diye dusunuyorum.
Sarji inanilmaz hizli bitiyor, 2000Hz de kullanıyorum ona ragmen gunluk sarja takiyorum ve alali 1 hafta oldu. Bunu bilerek alin, şarj konusunda problem olmayacaksa alinabilir.

Ha tabii 10 dakikada %30 şarj oluyor inanilmaz hizli sarji ona bir şey diyemem ama gunluk takmak insani rahatsiz ediyor.

Ha bir de bilgisayarinizda gercekten guclu bir islemci yoksa 8000Hz veya 4000Hz de kullanmayin. Bende R9 7900 var ona ragmen 4000Hz'e alinca LoL ve Valorant da hizli mouse hareketlerinde ciddi derecede FPS dususleri oluyor. LoL'de sabit 240FPS oynarken hizli oynatinca 50-60FPS'ye dusuyor.
Hocam 9 7900 ucuz/kalitesiz bir işlemci değil eger biraz daha kotulerseniz ben rival 3ten devam edeceğim simdi😅

Sora biraz Outdated kaldı. O bütçeye çıkıyorsan Pulsar Crazylight daha mantıklı.
hocam bana öyle bir mouse lazım ki arkama bakmadan almam lazım fiyatında en iyisi olması lazım.Pulsar kalitesini zaten biliyorum sizce bu butcedeki en iyi mouse bu mu?
 
Ben sana baktığın fare tarzına göre önerdim ama ben 1 fare önerecek olsaydım o bütçede Waizwolf OGM Cloud olurdu.



2. seçeneğim de Crazylight olurdu.

1748458777001.webp

1748458842641.webp

Shape olarak bakarsan OGM Cloud çok yakın bi shape sadece 1 tık daha geniş Crazylight yakın bir shape olsa da daha ufak ve farklılıkları olan bi shape.
 
Ben sana baktığın fare tarzına göre önerdim ama ben 1 fare önerecek olsaydım o bütçede Waizwolf OGM Cloud olurdu.



2. seçeneğim de Crazylight olurdu.

Hocam Pulsar'i bilmiyorum ama Waizowl da sensor PAW3395 kirmizi modelinde, alacaksa arkadas siyah modelini alsin onda daha yeni PAW 3950 sensor var. Ki o da alinmaz o fiyata, scyrox veya bircok firma 3000TL bandina birebir ayni donanimla mouselar sunuyor.