Handheldlerin fiyatı ortadayken yeni nesil konsol fiyatları bundan aşağı zaten olmayacak. Yine de pahalı çıktı ama, o da rampocalypse yüzünden. Zaten kimisine 1x16, kimisine 2x8 koyuyorlarmış RAM olarak şu anda, sorduğunda confirm bile edemiyorlar, o dereceli bir tedarik sorunu. Yine de güncel mimariye sahip, PS de Xbox da işlemci tarafında berbatlar. Çıktıklarında da kötülerdi bu arada, yaşlılık kaynaklı değil mevzu.
Tabii insanlar "3200 liradan başlayan" RTX 3060 lansmanını unuttu, 9000-9500 liraya stoğuna yetişemiyorduk. Yine böyle bir kıtlık dönemiydi.