i5 7500F

Becerikli
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
857
Çözümler
3
Beğeniler
322
  • 512 GB’lık model - 1049 dolar
  • Steam Controller ile birlikte 512 GB’lık model - 1.128 dolar
  • 2 TB’lık model - 1.349 dolar
  • Steam Controller ile birlikte 2 TB’lık model - 1.428 dolar

 
  • 512 GB’lık model - 1049 dolar
  • Steam Controller ile birlikte 512 GB’lık model - 1.128 dolar
  • 2 TB’lık model - 1.349 dolar
  • Steam Controller ile birlikte 2 TB’lık model - 1.428 dolar

Sony, PS'leri falan zararına bile satıyor olabilir. Oyunlardan kazandıkları ile amorte ediyorlardır ama Steam Machine'den de kar etmenin peşinde sanırım.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Sony, PS'leri falan zararına bile satıyor olabilir. Oyunlardan kazandıkları ile amorte ediyorlardır ama Steam Machine'den de kar etmenin peşinde sanırım.
PS5 ucuz değil, eski. Yanlış bilmiyorsam 7-8 yıl oldu çıkalı ve 7-8 yıldır aynı fiyata satılıyor, daha yeni zam yaptılar. İlk çıktığında 500 dolar çok büyük paraydı, şimdi biraz da olsa ucuz sayılıyor ama şu an 500 dolardan daha pahalı sanırım. Yakın zamanda PS6'nın çıktığı senaryoda en az 1000-1200 dolar olur.
 
Handheldlerin fiyatı ortadayken yeni nesil konsol fiyatları bundan aşağı zaten olmayacak. Yine de pahalı çıktı ama, o da rampocalypse yüzünden. Zaten kimisine 1x16, kimisine 2x8 koyuyorlarmış RAM olarak şu anda, sorduğunda confirm bile edemiyorlar, o dereceli bir tedarik sorunu. Yine de güncel mimariye sahip, PS de Xbox da işlemci tarafında berbatlar. Çıktıklarında da kötülerdi bu arada, yaşlılık kaynaklı değil mevzu.

Tabii insanlar "3200 liradan başlayan" RTX 3060 lansmanını unuttu, 9000-9500 liraya stoğuna yetişemiyorduk. Yine böyle bir kıtlık dönemiydi.
 
700-$800'a çıksa dahi "acaba" olacak bir ürünü kol hariç bu fiyatlara çıkartarak neyi amaçladıklarını cidden merak ediyorum. Normal kullanıcı için pahalı bir IQ testi diyebilirim. Alınmasının mantığa sığan hiçbir yanı yok. Koleksiyoncular, influencer kitlesi, YouTuber kitlesi dışında kimsenin hiçbir ihtiyacına hizmet edecek iyi bir ürün olmamış bu.

İlk söylentileri çıktığı zaman konsol almayı planlıyordum. Sony Black Friday diye dijital fiyatlarını €350'ya indirmişti. Acaba Steam Machine beklesem mi demiştim. İyi ki beklememişim.