Steam Machine hakkında görüşleriniz nelerdir?

Kazık bir mini PC. Konsol denilmesinden rahatsızım bu cihazlara (ROG Ally, Steam Deck vs. hepsi normal PC). Konsol denen şeyin kriterleri şunlar:

1. Bootloaderı kapalı ve kendi başına olacak
2. Oyun mağazası ya da diskleri olacak ve kendi özel şifreleme sistemiyle korunacak
3. Donanımı x86 olabilir ama yukarıdaki kriterlere sahip olmak zorunda
 
Kendisi hakkında pek yorumum yok ama mevcut piyasanın haline bakacak olursak çıkış yapmak için çok kötü bir zamanlamaydı. Fiyat / performans oranından dolayı da tutacağını şahsen düşünmüyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…