Kodu hediye ediyorum arkadaşlar, ben çok zeki bir insan olduğum için mal gibi Resident Evil ya da The Witcher çıkma olasılığı bekledim, meğerse böyle bir olay yokmuş; indie tarzda oyun çıkıyormuş. Bu yüzden kodu kullanmadım, vicdan azabı bırakırdı yoksa bu bana.
Bir daha olsa bir daha katılırım, o da şansımı test etmek için.
Yedek adayımız @YASEDEM olmuştur. Kendisiyle DM başlatılacak olup kod moderatör arkadaşımızın aracılığı ile kendisine iletilecektir. Kendisini tebrik ederiz.
Yedek adayımız @YASEDEM olmuştur. Kendisiyle DM başlatılacak olup kod moderatör arkadaşımızın aracılığı ile kendisine iletilecektir. Kendisini tebrik ederiz.
Yedek adayımız @YASEDEM olmuştur. Kendisiyle DM başlatılacak olup kod moderatör arkadaşımızın aracılığı ile kendisine iletilecektir. Kendisini tebrik ederiz.