Üzdü.
1782489248271.webp


@Vâveylâ, bende olsa zaten etkinleşmezdi diye düşünerek yapıştırdım ve etkinleşti. Demek ki yokmuş.
Peki ne çıktı?

Kodu hediye ediyorum arkadaşlar, ben çok zeki bir insan olduğum için mal gibi Resident Evil ya da The Witcher çıkma olasılığı bekledim, meğerse böyle bir olay yokmuş; indie tarzda oyun çıkıyormuş. Bu yüzden kodu kullanmadım, vicdan azabı bırakırdı yoksa bu bana.

Bir daha olsa bir daha katılırım, o da şansımı test etmek için.
 
Son düzenleme:
Yedek adayımız @YASEDEM olmuştur. Kendisiyle DM başlatılacak olup kod moderatör arkadaşımızın aracılığı ile kendisine iletilecektir. Kendisini tebrik ederiz.
Suyu püskürttüm yeminle :D

@YASEDEM bu kodu sunma fırsatını ben veriyorum, bak kullanmadım kodu. Şöyle bir iyilik yapayım kod dağıtarak, gösterişimi yapayım da sevap yazılmasın.

1782489899935.webp