Vâveylâ
Başarılı
Üzdü.
Kodu hediye ediyorum arkadaşlar, ben çok zeki bir insan olduğum için mal gibi Resident Evil ya da The Witcher çıkma olasılığı bekledim, meğerse böyle bir olay yokmuş; indie tarzda oyun çıkıyormuş. Bu yüzden kodu kullanmadım, vicdan azabı bırakırdı yoksa bu bana.
Bir daha olsa bir daha katılırım, o da şansımı test etmek için.
Peki ne çıktı?@Vâveylâ, bende olsa zaten etkinleşmezdi diye düşünerek yapıştırdım ve etkinleşti. Demek ki yokmuş.
Kodu hediye ediyorum arkadaşlar, ben çok zeki bir insan olduğum için mal gibi Resident Evil ya da The Witcher çıkma olasılığı bekledim, meğerse böyle bir olay yokmuş; indie tarzda oyun çıkıyormuş. Bu yüzden kodu kullanmadım, vicdan azabı bırakırdı yoksa bu bana.
Bir daha olsa bir daha katılırım, o da şansımı test etmek için.
Son düzenleme: