Herkese merhaba;

Bugün bütün foruma çekiliş yapmaya karar verdim. Çekilişe katılmak için herhangi bir kural yoktur, isteyen herkes katılabilir, elimde 2 adet key mevcuttur bu keyleri farklı kişilere vereceğim. Tanesi 25 TL olup ikisi 50 TL'ye tekabül ediyor. İçerisinde 650 TL'ye kadar oyunda çıkabiliyor. Yapmanız gereken tek şey yoruma "Katılıyorum" demeniz yeterlidir. Sonuçları 26.06.2026 tarihinde akşam saat 19:00'da açıklayacağım. Kazanan kişiyi moderatör aracılığı ile özel DM başlatıp kodu o şekilde ileteceğim.

Çekilişte kazanan birisine bildirim geldiğinde herhangi bir dönüş olmaz ise başka birisine devredilecektir.

Bol şans.
Katılıyorum
 
Herkese selam, çekilişimiz sonlanmıştır. Kazanan adaylarımız;

@Akif
@Vâveylâ

Olmuştur kendilerini tebrik ederiz. Özel DM aracılığı ile kendilerine kod ileteceğim. 2 saat içerisinde herhangi bir dönüş olmaz ise yedek adaylara devredilecektir. Katılan adaylara teşekkür ederiz. Bir sonraki çekilişlerde görüşmek üzere.
 
Herkese selam, çekilişimiz sonlanmıştır. Kazanan adaylarımız;

@Akif
@Vâveylâ

Olmuştur kendilerini tebrik ederiz. Özel DM aracılığı ile kendilerine kod ileteceğim. 2 saat içerisinde herhangi bir dönüş olmaz ise yedek adaylara devredilecektir. Katılan adaylara teşekkür ederiz. Bir sonraki çekilişlerde görüşmek üzere.
İmkansız...
 
E çıkmış bana. Hangi oyun olduğunu nasıl anlarız ona göre hediye edeceğim.
Rastgele olduğu için anlaşılmıyormuş. SteamDB'den etkinleştirilmeden öğreniliyordu sanırım. Valla bende hediye etsem mi diye düşünüyorum çünkü çok sevdiğim oyun yok, hayat sarmadığı için boşum da ya Resident Evil ya da The Witcher çıkarsa işte.