IV.MURAT
Yetkin
- Katılım
- 30 Aralık 2023
- Mesajlar
- 284
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 273
Steroid öneren geri zekâlı kimse iletişimi tamamen kes. Ne olursa olsun hormon kullanımı tehlikeli bir durum. Vücut düzenini yok eder.6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
Zararlarını tek tek öğrenmek istersen şöyle; kalp kasını zorlar ve kriz geçirmeni kaçınılmaz hale getirir, göğüs kaslarını baskılar ve solunumu zorlaştırır, vücudun bozulan hormon dengesini toparlamak için iç organların (özellikle karaciğer ve böbrek) inanılmaz zarar görür. Testosteron- östrojen dengesi bozulduğundan cinsel sağlığın etkilenir (bunu sadece çiftleşme gibi düşünme, ruhsal olarak da erkekliğini söndürür) gibi çok sıkıntısı vardır. Çevremde kullanan çok kişi oldu. Ben vücut geliştirme ile içli dışlı olmasam da abim bu konuda iyi idi ve 90'lar ve 2000'lerde kendisini ziyarete gittiğim underground salonlarda kullanan abilerimizin tecrübelerinden çok ders çıkarttık.