6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
Steroid öneren geri zekâlı kimse iletişimi tamamen kes. Ne olursa olsun hormon kullanımı tehlikeli bir durum. Vücut düzenini yok eder.
Zararlarını tek tek öğrenmek istersen şöyle; kalp kasını zorlar ve kriz geçirmeni kaçınılmaz hale getirir, göğüs kaslarını baskılar ve solunumu zorlaştırır, vücudun bozulan hormon dengesini toparlamak için iç organların (özellikle karaciğer ve böbrek) inanılmaz zarar görür. Testosteron- östrojen dengesi bozulduğundan cinsel sağlığın etkilenir (bunu sadece çiftleşme gibi düşünme, ruhsal olarak da erkekliğini söndürür) gibi çok sıkıntısı vardır. Çevremde kullanan çok kişi oldu. Ben vücut geliştirme ile içli dışlı olmasam da abim bu konuda iyi idi ve 90'lar ve 2000'lerde kendisini ziyarete gittiğim underground salonlarda kullanan abilerimizin tecrübelerinden çok ders çıkarttık.
 
6-7 aydır düzenli spor yapıyorum, 96 kg 66 küsürlere geldim. Kas kazancı ve daha iyi görünüm için başlıkta yazanı önerdiler. Kullanan var mı? Kullanmış kişileri tanıyan var mı? Süreç nasıl ilerliyor? Lütfen sadece bilgili kişiler destek olursa memnun olurum. Zararlı ve tehlikeli olduğunu duydum. Ne kadar kullanımda zararı var?
Kullanmaman gereken bir şey. Kullanırsın istediğinden daha dolgun vücut elde edersin sonra 10 kat pişman olursun. Cinsel ilişkiye vb giremezsin, Hormonların alt üst olur. Bunların tedavi gibi şeyleri oluyor koruyucu deniyor bunlara ve bunlar çok maaliyetli bir şey. Direkt kullanayım vücut yapayımlık bir şey değil. Hadi bunları geç bu dediklerim olsa yine normal bunun ucunda ölüm riskin de bir o kadar artıyor.

Bunu kullananlardan tavsiye bile almamalısın.