8 dairelik bir apartmanda oturuyorum, en az 2 dairede Superonline var. TT fiber yapısı mevcut ancak Superonline'da tüm kampanyalardan faydalanamıyoruz ve TT fiyatları çok yüksek. Superonline altyapısı için ne yapabilirim? Eskisi gibi dilekçe yazıp imza toplamak gerekiyor mu? Şubeye gidip bireysel olarak altyapı talebinde bulunabilir miyim?