Superonline'ın DPI engellerini aşmak için router arayüzüne Zapret kurdum fakat bir türlü Discord'u stabil bir şekilde çalıştıramadım. Uyguladığım bazı ayarlar oldu ancak başarılı olamadım (kullandığım parametreleri aşağıda belirteceğim).
Özellikle Superonline altyapısında şu an sorunsuz çalışan, güncel ve stabil bir Zapret konfigürasyon önerisi olan veya bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı? Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, OpenWrt cihazıma zapret kurmama rağmen çalışmıyordu. Biraz araştırdıktan sonra bunun yanlış parametre ayarından kaynaklandığını öğrendim. Bugün, OpenWrt içinde zapret kurulumunu düzgün şekilde nasıl yapacağınızı göstereceğim.
İlk olarak, OpenWrt cihazınızın hangi mimariyi kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. System => Software bölümüne gidip Update list diyoruz; karşıma böyle yazılar geliyor:
Merhaba, OpenWrt cihazıma zapret kurmama rağmen çalışmıyordu. Biraz araştırdıktan sonra bunun yanlış parametre ayarından kaynaklandığını öğrendim. Bugün, OpenWrt içinde zapret kurulumunu düzgün şekilde nasıl yapacağınızı göstereceğim.
İlk olarak, OpenWrt cihazınızın hangi mimariyi kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. System => Software bölümüne gidip Update list diyoruz; karşıma böyle yazılar geliyor:
Merhaba, OpenWrt cihazıma zapret kurmama rağmen çalışmıyordu. Biraz araştırdıktan sonra bunun yanlış parametre ayarından kaynaklandığını öğrendim. Bugün, OpenWrt içinde zapret kurulumunu düzgün şekilde nasıl yapacağınızı göstereceğim.
İlk olarak, OpenWrt cihazınızın hangi mimariyi kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. System => Software bölümüne gidip Update list diyoruz; karşıma böyle yazılar geliyor: