Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
283
Çözümler
4
Beğeniler
247
Selam arkadaşlar.

Superonline'ın DPI engellerini aşmak için router arayüzüne Zapret kurdum fakat bir türlü Discord'u stabil bir şekilde çalıştıramadım. Uyguladığım bazı ayarlar oldu ancak başarılı olamadım (kullandığım parametreleri aşağıda belirteceğim).

Özellikle Superonline altyapısında şu an sorunsuz çalışan, güncel ve stabil bir Zapret konfigürasyon önerisi olan veya bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı? Şimdiden teşekkürler.
 

Dosya Ekleri

  • 1.webp
    1.webp
    91,7 KB · Görüntüleme: 22
  • 2.webp
    2.webp
    88,9 KB · Görüntüleme: 18
  • 3.webp
    3.webp
    87 KB · Görüntüleme: 14
  • 4.webp
    4.webp
    90,6 KB · Görüntüleme: 12
  • 5.webp
    5.webp
    90,2 KB · Görüntüleme: 8
  • 6.webp
    6.webp
    90,9 KB · Görüntüleme: 9
Son düzenleyen: Moderatör:
Şu rehberim ilaç gibi gelecektir.


 
Şu rehberim ilaç gibi gelecektir.


Teşekkürler hocam, deniyorum hemen.
 
Şu rehberim ilaç gibi gelecektir.


1782666027723.webp

uzun süredir böyle akıyor yazılar hocam, normal mi?