- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 283
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 247
Selam arkadaşlar.
Superonline'ın DPI engellerini aşmak için router arayüzüne Zapret kurdum fakat bir türlü Discord'u stabil bir şekilde çalıştıramadım. Uyguladığım bazı ayarlar oldu ancak başarılı olamadım (kullandığım parametreleri aşağıda belirteceğim).
Özellikle Superonline altyapısında şu an sorunsuz çalışan, güncel ve stabil bir Zapret konfigürasyon önerisi olan veya bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı? Şimdiden teşekkürler.
Superonline'ın DPI engellerini aşmak için router arayüzüne Zapret kurdum fakat bir türlü Discord'u stabil bir şekilde çalıştıramadım. Uyguladığım bazı ayarlar oldu ancak başarılı olamadım (kullandığım parametreleri aşağıda belirteceğim).
Özellikle Superonline altyapısında şu an sorunsuz çalışan, güncel ve stabil bir Zapret konfigürasyon önerisi olan veya bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı? Şimdiden teşekkürler.
Dosya Ekleri
Son düzenleyen: Moderatör: