Hellmonger
Uzman
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 686
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 479
Hocam zaten bende 5060 Ti gibi bir sistem var R5 7500F 5070e gecmenın cok degcegını sanmıyorum 2K monitörüm de var açıkçası uzun sureler PC bozulmadan sıkıntı yasamadan halletmek ıstıyorum bu durumu ama 9070XT de fıyat olarak falan cazip geldi ama 5070 Ti tabıkı sorunsuz sekılde alınabılecek bır kart aslında 5070 Ti alırım ama cepte de hiç para kalmaması bıraz sıkıntı olur ve açıkçası R5 7500X3D gıbı bır ıslemcı de bu komboya nasıl eslık eder?
Hocam elbet karar senin buraya fikrini beyan eder insanlar genelde çoğunluk da NVIDIA'yı tercih eder. Senin aklın AMD de kaldı ise elbet alabilirsin ancak daha sonra bir problem yaşadığında ki özellikle sürücü kaynaklı olursa değişim ya da iade şansın yok gibi. Yolluyorsun servise adamlar sorun yok diye geri yolluyor. Yani hiç kimse sana sorun yaşayıp yaşamayacağının garantisini veremez. Bu NVIDIA için de geçerli. Ama genel ortalamaya baktığımızda ve genel tercihlere baktığımızda NVIDIA önde.
Parasal konuya gelirsek orasına diyecek fazla bir şey yok. Ama ekran kartı sürekli alınan bir şey değil. 1 kere al en iyisini al geç şeklinde bakıyorum olaya. Bende sistemi tam bu RAM olaylarından önce yeniledim. Elimde benim de para kalmadı ama o gün o kararı vermesem bugün hiç yapamazdım çünkü 5000 verdiğim RAM 30 bin oldu. Ben zaten 20 bine işi halletmiştim öyle diyeyim.
Tercih senin iyi düşün karar ver. İleriye dönük olsun sorunsuzluk olsun içim rahat olsun hep NVIDIA gidiyorum daha hiç beni zora sokacak ya da çıldırtan bir olay yaşamadım. Bu sebeple de değiştirmeyi hiç düşünmedim.