WAN'er s. G II bu bütçede alınır, genel olarak dengeliye yakın hafif sıcak bir ses veriyor, bass var ama abartı değil. Günlük kullanım ve oyun için gayet yeterli bir kulaklık. Çok üst seviye detay beklememek lazım ama fiyatına göre başarılı. S24 FE ile Apple DAC yeterli, bilgisayarda da ekstra ses kartı almana gerek yok, direkt kullanırsın. Red lion versiyonu ile normal arasında büyük fark yok, ufak ses karakteri farkı var sadece. Genel olarak bu fiyata risksiz, pişman etmeyen bir seçenek.