Bütçe
2000

dotsh

Üstün
Katılım
26 Ocak 2024
Mesajlar
1.759
Çözümler
9
Beğeniler
1.341
Şu anda Anker Soundcore Q21i NC kullanıyorum ve uzatma kısımlarında kırılmalar, kulak pedinde ise soyulmalar başladı. IEM bir kulaklığa geçmeyi düşünüyorum. Hem dışarıda müzik dinlerken hem de evde bilgisayar üzerinde kullanacağım. En çok karşıma çıkan kulaklık bu oldu. Sizin bu kulaklık hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Bu bütçeye daha iyi kulaklıklar var mı? Ayrıca sanırım ses kartı almam gerekiyormuş. S24 FE için Apple DAC almayı düşünüyorum. Bilgisayar için ekstra bir şey almam gerekiyor mu? Red Lion sürümü ile diğer sürümleri arasında bir fark var mı?
 
Wan’er S.G II bu bütçede alınır, genel olarak dengeliye yakın hafif sıcak bir ses veriyor, bass var ama abartı değil. Günlük kullanım ve oyun için gayet yeterli bir kulaklık. Çok üst seviye detay beklememek lazım ama fiyatına göre başarılı. S24 FE ile Apple DAC yeterli, bilgisayarda da ekstra ses kartı almana gerek yok, direkt kullanırsın. Red Lion versiyonu ile normal arasında büyük fark yok, ufak ses karakteri farkı var sadece. Genel olarak bu fiyata risksiz, pişman etmeyen bir seçenek.
 
WAN'er s. G II bu bütçede alınır, genel olarak dengeliye yakın hafif sıcak bir ses veriyor, bass var ama abartı değil. Günlük kullanım ve oyun için gayet yeterli bir kulaklık. Çok üst seviye detay beklememek lazım ama fiyatına göre başarılı. S24 FE ile Apple DAC yeterli, bilgisayarda da ekstra ses kartı almana gerek yok, direkt kullanırsın. Red lion versiyonu ile normal arasında büyük fark yok, ufak ses karakteri farkı var sadece. Genel olarak bu fiyata risksiz, pişman etmeyen bir seçenek.

Bu bütçeyi ve ülkemizdeki kısıtlı çeşitliliği göz önüne alırsak alınır.



Teşekkürler. Mikrofon kalitesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Elua Ultra öneririm. 50 dolarlık Zero Red'imden daha iyi ses veriyor bana göre ve en önemlisi bence çift sürücülü olması.
 
Teşekkürler. Mikrofon kalitesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
IEMlerdeki mikrofonları hiç dikkate almıyorum o yüzden bilgim yok, fakat youtube'da test videosu vardır.

Elua Ultra öneririm. 50 dolarlık Zero Red'imden daha iyi ses veriyor bana göre ve en önemlisi bence çift sürücülü olması.
Hocam o biraz gazı kaçmış harman tuningde ya, ben önermezdim.