TANGZU Wan'er S.G II IEM Red Lion alınır mı?

Eger kasa uzaktaysa alabilirsin. Performansa bir etkisi olmaz. Mikrofon icin Y splitter kablo almalisin.
Hocam rica etsem bütün almam gereken ürünleri bir arada toplayıp link şeklinde atabilir misiniz? Kulaklık, DAC, uzatma kablosu, Y splitter kablo şeklinde. Size de zahmet olacak ama kusuruma bakmayın.
 

Ülkemizde 2K altı mantıklı tek seçenek olabilir. Apple DAC yeterli. NK1 Max fazla geliyor buna. Apple DAC ile son ses oldukça yüksek, genelde 80%'de kullanıyorum.

Esas gem bunun abisi Xuan NV, ancak bir kere geldi ve hiç stok yenilenmedi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Konfor anlamında nasıl hocam? Samsung Galaxy Buds 2 Pro kullanıyorum şu an çok konforlu gelmiyor bana mesela. Konfor anlamında sorun yaşar mıyım?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam rica etsem bütün almam gereken ürünleri bir arada toplayıp link şeklinde atabilir misiniz? Kulaklık, DAC, uzatma kablosu, Y splitter kablo şeklinde. Size de zahmet olacak ama kusuruma bakmayın.


 
Konfor anlamında nasıl hocam? Samsung Galaxy Buds 2 Pro kullanıyorum şu an çok konforlu gelmiyor bana mesela. Konfor anlamında sorun yaşar mıyım?
Rahat. Uzun süredir Buds 2 kullanıyorum ben de, dediğin gibi çok rahat değildi. Hatta yer yer tragusun iç tarafını yırtıyor gibi oluyor bende. Red Lion'da böyle bir sorun yok.
 
@Trina, @Simon, Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim değerli hocalarım. Bundan önce Arctis Nova 1 kullanıyordum. Sizce upgrade mi downgrade mi? Rekabetçi oyunlar konusunda TANGZU işimi görür mü? Zaten öyle e-spor hayali mayali yok. Mikrofonda TS3 ya da Discord içerisindeki kişiler beni duysa yeter.
 
Ben gaming kulakliklara pek hakim degilim ama Red Lion IEM'ler icerisinde tercih edilesi modellerden. Hayirli olsun simdiden.
 
Ben gaming kulakliklara pek hakim degilim ama Red Lion IEM'ler icerisinde tercih edilesi modellerden. Hayirli olsun simdiden.
Elime para geçtiği gibi attığınız üçlüyü alacağım. Bu bütçelerde kulaküstü yerine IEM kulaklıklar çok daha iyidir diye düşünüyorum. Tekrardan teşekkür ederim.
 
Eski seri Arctis 1 kullandım, oyun odaklı bir headset olması ve özellikle daha büyük sürücüleri olması nedeniyle nispeten daha iyi ses kasılabilir onunla. Ancak bunun sebebi red lionın çok da iyi soundstage ve imagine sahip olmamasından kaynaklanıyor. Attığım videoda oyunlar için yorum var.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…