Hocam uzatma kablosu gerekir mi? Mesela hem uzatma kablosu hemde DAC kullansam ses performansında bir sıkıntı oluşur mu? Mikrofonunu da kullanabilir miyim bu şekilde?
Hocam rica etsem bütün almam gereken ürünleri bir arada toplayıp link şeklinde atabilir misiniz? Kulaklık, DAC, uzatma kablosu, Y splitter kablo şeklinde. Size de zahmet olacak ama kusuruma bakmayın.
Ülkemizde 2K altı mantıklı tek seçenek olabilir. Apple DAC yeterli. NK1 Max fazla geliyor buna. Apple DAC ile son ses oldukça yüksek, genelde 80%'de kullanıyorum.
Esas gem bunun abisi Xuan NV, ancak bir kere geldi ve hiç stok yenilenmedi.
Ülkemizde 2K altı mantıklı tek seçenek olabilir. Apple DAC yeterli. NK1 Max fazla geliyor buna. Apple DAC ile son ses oldukça yüksek, genelde 80%'de kullanıyorum.
Esas gem bunun abisi Xuan NV, ancak bir kere geldi ve hiç stok yenilenmedi.
Hocam rica etsem bütün almam gereken ürünleri bir arada toplayıp link şeklinde atabilir misiniz? Kulaklık, DAC, uzatma kablosu, Y splitter kablo şeklinde. Size de zahmet olacak ama kusuruma bakmayın.
Kulaklık ve Ses Ürünlerinde İade Politikası: Bu ürün grubunda iade koşulları ile ilgili bilgi almak için iade politikamıza göz atabilirsiniz. Ürün Garantisi: Ürün 2 sene boyunca garanti kapsamındadır. Kullanıcı hatasından kaynaklanmayan kusur durumunda bire bir değişim veya teknik servis desteği...
Rahat. Uzun süredir Buds 2 kullanıyorum ben de, dediğin gibi çok rahat değildi. Hatta yer yer tragusun iç tarafını yırtıyor gibi oluyor bende. Red Lion'da böyle bir sorun yok.
@Trina, @Simon, Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim değerli hocalarım. Bundan önce Arctis Nova 1 kullanıyordum. Sizce upgrade mi downgrade mi? Rekabetçi oyunlar konusunda TANGZU işimi görür mü? Zaten öyle e-spor hayali mayali yok. Mikrofonda TS3 ya da Discord içerisindeki kişiler beni duysa yeter.
@Trina, @Simon, Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim değerli hocalarım. Bundan önce Arctis Nova 1 kullanıyordum. Sizce upgrade mi downgrade mi? Rekabetçi oyunlar konusunda TANGZU işimi görür mü? Zaten öyle e-spor hayali mayali yok. Mikrofonda TS3 ya da Discord içerisindeki kişiler beni duysa yeter.
Elime para geçtiği gibi attığınız üçlüyü alacağım. Bu bütçelerde kulaküstü yerine IEM kulaklıklar çok daha iyidir diye düşünüyorum. Tekrardan teşekkür ederim.
@Trina, @Simon, Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim değerli hocalarım. Bundan önce Arctis Nova 1 kullanıyordum. Sizce upgrade mi downgrade mi? Rekabetçi oyunlar konusunda TANGZU işimi görür mü? Zaten öyle e-spor hayali mayali yok. Mikrofonda TS3 ya da Discord içerisindeki kişiler beni duysa yeter.
Eski seri Arctis 1 kullandım, oyun odaklı bir headset olması ve özellikle daha büyük sürücüleri olması nedeniyle nispeten daha iyi ses kasılabilir onunla. Ancak bunun sebebi red lionın çok da iyi soundstage ve imagine sahip olmamasından kaynaklanıyor. Attığım videoda oyunlar için yorum var.