Eski seri Arctis 1 kullandım, oyun odaklı bir headset olması ve özellikle daha büyük sürücüleri olması nedeniyle nispeten daha iyi ses kasılabilir onunla. Ancak bunun sebebi red lionın çok da iyi soundstage ve imagine sahip olmamasından kaynaklanıyor. Attığım videoda oyunlar için yorum var.
Çok sıkıntı olacağını sanmıyorum ya. Bu ilk IEM'im olacak ama kesinlikle son olmayacak diye düşünüyorum. Tekrardan teşekkürler.