İnternetten tanışılan kızla ilişki olmaz nokta.Merhaba. Instagram'da bir tane kız takip isteği attı. Neden attı bilmiyorum. Fotoğraflarına ve etiketlenenlere falan baktım, sahte hesap ya da AI değil. Kızı beğendim. Ama tanımıyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum ama bir sevgiliye ihtiyacım var. İkimiz de aynı şehirde yaşıyoruz.
Nelere dikkat etmeliyim? İnternetten tanışılan kızla ilişki olur mu?
İlk mesaj olarak ne atmalıyım?
Bir de kız üniversite okuyor. Ben EKPSS'ye hazırlanıyorum. Kıza normal KPSS diyeceğim. Psikolojik rahatsızlıklarımı söylemeyeceğim.
Konuyla alakasız ama ben Techolay'da 1 sene önce bir konumda psikolojik rahatsızlıklarım olduğunu ve bunları insanlara tanışır tanışmaz anlattığımı söylemiştim. Aynı hatayı tekrar yapmayacağım. Şu an psikolojik sağlığım biraz daha iyi. Daha az ilaç kullanıyorum. Çalışamayacak durumdayım fakat şu an 2028'de EKPSS'ye girmek istiyorum.
Her neyse, kıza ilk mesaj olarak ne yazabilirim?
Detaylar
Kim cevapladı?kaganaltug
Yetkin
2 de acılı şalgamFark ederse kahrolayım de. Gel lahmacun yemeye gidelim de.
Aynı fikirdeyim, zaten akmayacaksa en fazla 2-3 mesajda belli eder kendini.İlk öncelikle rahat olacaksın, dünyanın sonu değil.
"Selam, nasılsın?" diyeceksin, çok düşünme. Hızlı bir tanışmadan sonra ilgilendiği hobilerini sor, oradan ortak bir şey çıkar, üzerine konuşursunuz, sonra akar gider.
- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.643
- Makaleler
- 1
- Beğeniler
- 4.254
Tanımadığın kişilerin isteklerini kabul etme, bir şey yazmadan çıkar geri.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 12
- Beğeniler
- 10
Gece gece kahrolduk maalesef.
Alex Mason
Yetkin
- Katılım
- 30 Aralık 2023
- Mesajlar
- 538
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 162
Güncelleme: Kıza yazdım arkadaş olabilir miyiz? Diye o da kabul etti. Sonra sohbet ettik KPSS’ye hazırlandığımı söyledim. Sonra kediler hakkında konuştuk. Sohbeti kestirip atmıyor. Sonra KPSS’de çok torpil döndüğü üzerine konuştuk. (Benim gireceğiM EKPSS) Psikiyatrik rahatsızlıklarımı söylemek istemediğim için söylemedim. Sonra hobilerimizden konuştuk. Ben boksla ilgilendiğimi ve sevdiğimi söyledim ama sonra mesajlarıma cevap vermemeye başladı bende yazmayı bıraktım. Ama takipten çıkarmamış. Niye cevap vermiyor bende anlamadım. Cevap vermediği için ısrarla mesaj atıp neden cevap vermiyorsun diye karşımdakini bunaltmak istemiyorum.
Sizce bundan sonraki süreçte ne yapmak gerekir? Benim düşüncem onun yazmasını beklemek artık ne zaman yazarsa. (Tabi İsmail abinin gemi beklediği gibi değil.)
Sizce bundan sonraki süreçte ne yapmak gerekir? Benim düşüncem onun yazmasını beklemek artık ne zaman yazarsa. (Tabi İsmail abinin gemi beklediği gibi değil.)
Deniz744
Başarılı
- Katılım
- 18 Aralık 2024
- Mesajlar
- 2.457
- Çözümler
- 6
- Beğeniler
- 1.414
Ben de sizi gelecekteki sevgilime benzettim o yüzden kabul ettim mesajınızı de, high risk high reward.
Güncelleme: Kıza yazdım arkadaş olabilir miyiz? Diye o da kabul etti. Sonra sohbet ettik KPSS'ye hazırlandığımı söyledim. Sonra kediler hakkında konuştuk. Sohbeti kestirip atmıyor. Sonra KPSS'de çok torpil döndüğü üzerine konuştuk. (benim gireceğim ekpss) psikiyatrik rahatsızlıklarımı söylemek istemediğim için söylemedim. Sonra hobilerimizden konuştuk. Ben boksla ilgilendiğimi ve sevdiğimi söyledim ama sonra mesajlarıma cevap vermemeye başladı bende yazmayı bıraktım. Ama takipten çıkarmamış. Niye cevap vermiyor bende anlamadım. Cevap vermediği için ısrarla mesaj atıp neden cevap vermiyorsun diye karşımdakini bunaltmak istemiyorum.
Sizce bundan sonraki süreçte ne yapmak gerekir? Benim düşüncem onun yazmasını beklemek artık ne zaman yazarsa. (tabii İsmail abinin gemi beklediği gibi değil.)
Üstat neyi kasıyosun bu kadar dümdüz sohbet et işte, ısrarla sakın kimseye mesaj atma kız erkek dahil kendine saygın olsun. Ayrıca kızın işi çıkmış olamaz mı? Ben bir keresinde benim arkadaşla Dying Light'tayken "kanka yarım saat ATM'ye uğrayıp geleceğim" demiştim ve 4 saat sürmüştü. O gün ne yaşadığımın olayı çok uzun ama geldiğimde çocuk DC'de hala beni bekliyordu mesela. Kendine, arkadaşına saygı böyle bir şey. O da daha önce yapmıştı ben de beklemiştim. Ne ekersen onu biçersin.
Yeni konular
-
-
-
-
-
Çin'den toplu ürün alındığında vergiler ne kadar çıkar?
- Baby Driver
- Mesaj: 6
-
-