the_darkenesss

Başarılı
Katılım
22 Şubat 2024
Mesajlar
117
Beğeniler
24
Önceki forumlarımda bahsettiğim gibi dos mevkiinde oynuyorum predator'ı beğenmiştim normalde 42 giyiyorum fakat 44 numara predator bile olmadı ne önerirsiniz? F50'nin 44 numarasını giymiştim sadece yanlardan hafif sıkıyordu ön tarafı ise hiç sıkmadı. Sizce ne yapmalıyım?
 
Direkt gidip yerinde hepsini ayağına deneyerek almalısın. Phantom serisi geniş diye aklımda kalmış ona baktın mı?