Tomb Raider'ın Survivor üçlemesi gibi, önce 2013 oynanmalı, sonra Rise ve en son Shadow. Konuyu burada tam kestiremedim çünkü bazıları hikayeyi anlamanız için gerekli derken bazıları değil diyor.
Şahsen oynamasından çok hikaye sevdiğim için oynuyorum. Hikayedeki her detay benim için önemli ama oynayış umrumda değil çünkü ben Tomb Raider'da bayıldım, Final Fantasy VII serisi de baydı; ancak hikayeyi öğrenme hırsım yüzünden yan görevleri bile yapamadım.
Direkt 3'e başlamak istiyorum. Arkadaşımın Epic Games hesabını bana vermişti RDR 2 ile GTA 5 oynamam için, ben de onun hesabına The Witcher 3 almıştım (ban yeme olasılığı varsa hata yaptım ama geriye dönüş yok). Sizce 1 ve 2. oyuna gerek var mı? Bu konu biraz saçma mı oldu diye düşünmedim de değil ama hâlâ değer.
Bence seriye direkt 3. oyundan başlamakta bir sakınca yok. Oyun, yeni oyuncular düşünülerek tasarlandığı için ana hikâyeyi büyük ölçüde anlayabiliyorsun. Ancak 1 ve 2. oyunları oynayanlar; Geralt, Yennefer, Triss, Ciri ve Nilfgaard gibi karakterler ile olaylara çok daha fazla hâkim oluyor. Vaktin yoksa kısa bir Witcher 1-2 hikâye özeti izleyip 3’e geçmek gayet mantıklı. Hikâye odaklı biriysen bu bile deneyimi ciddi şekilde zenginleştirir.
Özet videosu varsa indirme süresi uzun süreceği için oynamamak daha mantıklı geliyor. Kitaplar etraftan bulup incelediğimiz kitaplar mı yoksa direkt veriliyor mu?
Özet videosu varsa indirme süresi uzun süreceği için oynamamak daha mantıklı geliyor. Kitaplar etraftan bulup incelediğimiz kitaplar mı yoksa direkt veriliyor mu?