Vâveylâ
Başarılı
Tomb Raider'ın Survivor üçlemesi gibi, önce 2013 oynanmalı, sonra Rise ve en son Shadow. Konuyu burada tam kestiremedim çünkü bazıları hikayeyi anlamanız için gerekli derken bazıları değil diyor.
Şahsen oynamasından çok hikaye sevdiğim için oynuyorum. Hikayedeki her detay benim için önemli ama oynayış umrumda değil çünkü ben Tomb Raider'da bayıldım, Final Fantasy VII serisi de baydı; ancak hikayeyi öğrenme hırsım yüzünden yan görevleri bile yapamadım.
Direkt 3'e başlamak istiyorum. Arkadaşımın Epic Games hesabını bana vermişti RDR 2 ile GTA 5 oynamam için, ben de onun hesabına The Witcher 3 almıştım (ban yeme olasılığı varsa hata yaptım ama geriye dönüş yok). Sizce 1 ve 2. oyuna gerek var mı? Bu konu biraz saçma mı oldu diye düşünmedim de değil ama hâlâ değer.
Şahsen oynamasından çok hikaye sevdiğim için oynuyorum. Hikayedeki her detay benim için önemli ama oynayış umrumda değil çünkü ben Tomb Raider'da bayıldım, Final Fantasy VII serisi de baydı; ancak hikayeyi öğrenme hırsım yüzünden yan görevleri bile yapamadım.
Direkt 3'e başlamak istiyorum. Arkadaşımın Epic Games hesabını bana vermişti RDR 2 ile GTA 5 oynamam için, ben de onun hesabına The Witcher 3 almıştım (ban yeme olasılığı varsa hata yaptım ama geriye dönüş yok). Sizce 1 ve 2. oyuna gerek var mı? Bu konu biraz saçma mı oldu diye düşünmedim de değil ama hâlâ değer.