Threads hakkında ne düşünüyorsunuz?

Katılım
27 Aralık 2024
Mesajlar
1.628
Çözümler
10
Beğeniler
1.181
Uygulamayı ya da siteyi her neyse geri açmışlar. İlk baktığımda Twitter'a benzer bir his vardı ama şimdi sözlük siteleri ve soruyor sitesine dönmüş. Orada dua edenler mi dersin, forum kafasında sanki ilk defa bir şeyi öğreniyormuşçasına yazanı mı dersiniz? Kullanan varsa ne düşünüyorsunuz? Sizce Facebook ya da Twitter'ı (şimdiki adı X) geçebilecek bir yapıya sahip mi?
 
Biraz inceledimde boş bir uygulama gibi geliyor bana. Sevemedim. Herkes kafasına göre bir şey yazıyor. Adamın biri doğum gününde bugün ölüm günüm diye yazı atmış ne bekliyorsun ki.

Kızın biride erkekler kapatılsın diyip erkeklere hakaret etmiş. Boş insanlar topluluğu bence.
 
Gereksiz bir uygulama. X sembolik oldu artık, daha yaygın ve başarılı.
 

Rezalet.
 

İlk açıldığında girenlerdendim. Arayüz olarak X daha rahat hissettiriyor hala daha. Şu an benim için Bluesky'dan farksız. Ki oraya da önceden davet ile girmiş ve sitenin gelişimine şahit olmuş biriyim. Hatta şu an için konuşacak olursak Bluesky arayüz geri bildirimi olarak bende daha olumlu izlenim bırakıyor. Threads'te yeni gelen özellikler bence hoş olmuş. Gönderi içine müzik ekleme ve paylaştığınız gönderiye "#" koymadan direkt olarak paylaşımın girdiği alanı seçme gibi. Bunlar güzel özellikler. Evet basit ama deneyimi baltalamıyor. Kötü diyemem ama gelişime açık bir sosyal medya.
 
Zuckerberg'in alternatif X denemesi. Fakat benden söylemesi, tam anlamıyla ölü bir platform. Şu an uygulamayı kullananların yarısı erken çoğunluk, yani yeni şeyler denemeyi seven insanlar; geri kalan yarısı da Instagram, X gibi yerlerdeki erken çoğunluk olmayı başaramamış kimseler. Hani orayı kaçırdık, bari burada 'ilk' olalım kafasındakiler.

Meta'nın rahatsız edici politikalarından dolayı birçok fenomen X ya da TikTok'a kaymışken sıfırdan Threads'ta büyümek, tam bir ölü yatırım.

Her anlamıyla ölü bir platform.
 
Ortamı samimi bence. Herhangi bir insanla ilgili olduğunuz konu başlığı altında rahatça konuşabiliyorsunuz. Botlar ve troller henüz keşfedemediler gibi orayı. O yüzden olumlu düşünüyorum şimdilik. 1 Hafta sonra olumsuza dönebilir topluluğa göre.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…