Biliyorsunuz 10 Kasım itibari ile kademeli olarak TOKİ başvuruları başladı. 16 Kasım itibari ile başvurular genele açılacak. Şahsen ben başvuru yapacağım, başvuru ücreti hazır bir yandan bekletiyorum. Siz başvuracak mısınız? 18 yaşını dolduran kişiler başvurabiliyor.
Şartları sağlayan kişilerin başvurmasını mantıklı buluyorum. Bu devirde maaş sistemi ile ev sahibi olunmayacağı artık aşikar. Bu sebeple böyle şansları değerlendirmek gerekiyor.
Şartları sağlayan kişilerin başvurmasını mantıklı buluyorum. Bu devirde maaş sistemi ile ev sahibi olunmayacağı artık aşikar. Bu sebeple böyle şansları değerlendirmek gerekiyor.
Bazı insanlar karşı çıkıyor ama insanlar neyin ne olduğunu bilmeyip hemen laf atmaya çalışan insanlar var. Böyle bir imkan sunulmuş değerlendirilmesi tarafındayım.