TOKİ'ye başvuru yapacak mısınız?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 5124
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 127
5

5124

Ziyaretçi
Selam,

Biliyorsunuz 10 Kasım itibari ile kademeli olarak TOKİ başvuruları başladı. 16 Kasım itibari ile başvurular genele açılacak. Şahsen ben başvuru yapacağım, başvuru ücreti hazır bir yandan bekletiyorum. Siz başvuracak mısınız? 18 yaşını dolduran kişiler başvurabiliyor.
 
Şartları sağlayan kişilerin başvurmasını mantıklı buluyorum. Bu devirde maaş sistemi ile ev sahibi olunmayacağı artık aşikar. Bu sebeple böyle şansları değerlendirmek gerekiyor.

PS: Kurada adınız çıkmazsa yatırılan başvuru ücreti size iade ediliyor.
 

Bazı insanlar karşı çıkıyor ama insanlar neyin ne olduğunu bilmeyip hemen laf atmaya çalışan insanlar var. Böyle bir imkan sunulmuş değerlendirilmesi tarafındayım.
 
Ailemin evi var diye başvuramıyorum. Çok isterdim şansımı denemek.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…