TP-Link Archer BE230 router'ım bugün geldi ve kurmak istiyorum. ZTE ZXHN H168A modemim var ve bu modemi bir nevi ONT cihazı olarak kullanıp Archer'ı ise normal router olarak kullanmak istiyorum.
Açıkçası internette çok bilgi göremedim. Nasıl köprüleyebilirim? Yardımınız için teşekkür ederim.
Peki kablo çektiğim zaman PPPoE'yi girmem gerekiyor mu TP-Link'e? Bridge modunda belirleyeceğim port WAN olabilir mi? (1 Gbps mevcut diğerleri 100 Mbps) TP-Link'te ayar nasıl oalcak?
Peki kablo çektiğim zaman PPPoE'yi girmem gerekiyor mu TP-Link'e? Bridge modunda belirleyeceğim port WAN olabilir mi? (1 Gbps mevcut diğerleri 100 Mbps) TP-Link'te ayar nasıl oalacak?
ZTE köprü modunda yaptığı işlev, şu: DSL yani analog sinyali dijitale, yani fiber Router'ın anlayabileceği hale çevirip belirli Ethernet portu üzerinden gönderiyor. DHCP, PPPoE şeylere karışmıyor. Fiber router ise PPPoE ile internete çıkıyor, DHCP ile IP dağıtıyor, NAT yapıyor. ZTE sadece çevirici rolü görüyor. Ben de bridge mod ile fiber router kullanıyorum; çakışma falan olmuyor.
ZTE köprü modunda yaptığı işlev, şu: DSL yani analog sinyali dijitale, yani fiber Router'ın anlayabileceği hale çevirip belirli Ethernet portu üzerinden gönderiyor. DHCP, PPPoE şeylere karışmıyor. Fiber router ise PPPoE ile internete çıkıyor, DHCP ile IP dağıtıyor, NAT yapıyor. ZTE sadece çevirici rolü görüyor. Ben de bridge mod ile fiber router kullanıyorum; çakışma falan olmuyor.