sadoshima
Başarılı
- Katılım
- 7 Haziran 2024
- Mesajlar
- 86
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 28
Merhaba,
TP-Link Archer BE230 router'ım bugün geldi ve kurmak istiyorum. ZTE ZXHN H168A modemim var ve bu modemi bir nevi ONT cihazı olarak kullanıp Archer'ı ise normal router olarak kullanmak istiyorum.
Açıkçası internette çok bilgi göremedim. Nasıl köprüleyebilirim? Yardımınız için teşekkür ederim.
TP-Link Archer BE230 router'ım bugün geldi ve kurmak istiyorum. ZTE ZXHN H168A modemim var ve bu modemi bir nevi ONT cihazı olarak kullanıp Archer'ı ise normal router olarak kullanmak istiyorum.
Açıkçası internette çok bilgi göremedim. Nasıl köprüleyebilirim? Yardımınız için teşekkür ederim.