Türk Telekom'da altyapı olmasına rağmen hat açılmıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yazeii
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 127
  • Etiketler Etiketler
    türk
Benim bulunduğum şehirde pek çok mahalleye döşenmeye başladı, biz daha önce imza falan toplamadık, geleceği zaten planlıydı.
 
Direkt ilçe adı falan vermeyeyim ne olur ne olmaz , İzmir'de oturuyorum.
Bende İzmir'deyim. Bulunduğum bölgeye TT daha yeni tamamladı altyapı işlerini. Fakat dediğim gibi Superonline kullanıcısı olarak istediğim paketlerden faydalanamıyormuşum. Mecbur gidip altyapı talebinde bulunacağım gibi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…